hero

Ujumistreeningud täiskasvanutele ja lastele

Liitu olemasolevate ja tekkivate ujumisrühmadega aastaks 2024 Tallinna ujulates

Stebby
Maksa oma koolituse eest Stebby kaudu!
Vali sobiv variant ja klõpsa allpool nuppu "Edasi".
Jäta oma kontaktid, et saaksime sinuga ühendust võtta ja teavet edastada.
Kes plaanib ujumisega tegeleda?
(Saab valida mitu)
Millised on ujumiskogemused?
Millele nimekirjas keskenduda?
(Saab valida mitu). Saab igal ajal muuta, hind ei muutu.
Millise rühmaga soovid liituda?
Täiskasvanute rühmad
Laste ujumine
Kas soovid tulla proovitundi või registreeruda kohe?
Sinu kommentaar
Näiteks saad esitada küsimuse, kirjutada mugavad nädalapäevad/ajavahemikud
Proovitund
Jäta oma kontaktid, et saaksime sulle sobival ajal proovitundi registreeruda.
NB! Valmis rühma saab valida lingi järgi .
Helista tagasi
Jäta oma kontaktid, et saaksime sulle tagasi helistada.
NB! Valmis rühma saab valida lingi järgi .
kasutajad

231

ujujad

stoppkell

7

treenerid

lained

12

treenerid

Kuidas me treenime?
Meie klubis on 3 lihtsat sammu:
  • Proovitreening.Avastame sinu oskuste taseme. Määratleme ülesanded sinu oskuste põhjal. Esialgu hindad teadmiste esitamise kättesaadavust meie poolt.
  • Määratleme rühma. Nüüd on meil kaks taset rühmad: 1. rühm (Algajad, Nullist või Väga nõrgad ujumisoskused). 2. rühm (Kellel on juba vähemalt ujumise baasoskused). Aitame kaasa kiirele kohanemisele tundidega rühmas individuaalse lähenemisviisi kaudu.
  • Tulemus. Seatud eesmärkide saavutamine regulaarse treeningutel käimise tingimusel.
Kuidas saavutatakse tulemus?
  • Loome turvalise keskkonna, mis motiveerib eesmärke saavutama;
  • Pakume täielikult ettevalmistatud baasi koos vajaliku inventari ja seadmetega;
  • Toetame pidevalt väljaspool tunde õppi-treeningprotsessi järjepidevuse jaoks: eneseanalüüsi päeviku pidamine, toitumisnõuanded, koduülesanded, videod ujumistehnikast ja -taktikast, üldine vestlus suhtlusvõrgustikus;
  • Tähistame sinu edusid, isegi kui need tunduvad tühised, kui isegi väike samm edasi on suur saavutus meie ühiste eesmärkide poole liikumisel;
  • Korraldame tõhusa õppe- ja treeninguprotsessi;
Klubist. Mis on programm ja treeningkava, millised on iseärasused?
Kõik inimesed on erinevad, seega võivad treeneriga suhtlemise viisid, treeninguvõimalused olla erinevad. Meie treenerid on professionaalid, suure nii isikliku kui ka treeneri spordikogemusega. Arvesse võetakse õpilase kõiki iseärasusi ja soove, tema kaasatusastet ja füüsilisi võimeid.
Arvame, et:
  • Iga inimene on võimeline õppima, olenemata vanusest.
  • Igaüks suudab oma eesmärke saavutada.
  • Igal õpilasel on positiivne arengudünaamika ainult omas tempos.

Milleks on basseinis ujumine hea

Igal spordialal on inimkehale erinev mõju. Kasu võib näha jooksmisest ja malemängust. Eriline spordiala on ujumine basseinis koos treeneriga. See liikumisviis sobib igasuguse füüsilise võimekusega inimestele. Regulaarne ujumistreening aitab põletada kaloreid ja arendada lihaseid ning aitab lõõgastuda pärast rasket tööpäeva.

Basseinis ujumise kasulikkus tervisele

Ujumise kui treeningvormi kasulikkust on raske ülehinnata. Täiskasvanute regulaarne ujumine on kasulik hingamisteedele, südamele, veresoonkonnale ja kehale tervikuna. Kas soovite kaalust alla võtta või taastuda füüsilisest koormusest? Parim lahendus on registreeruda ujumistundi Tallinnas ja parandada tõsiselt oma tervist. Vähemalt kaks korda nädalas ujula külastamine mõjub positiivselt ka teie emotsionaalsele seisundile.

Arstid soovitavad ujumist inimestele, kes soovivad oma südame-veresoonkonna süsteemi taas korda saada. Pärast mõnda treeningut võite märgata südame löögisageduse vähenemist kuni 60 löögi võrra, mis näitab, et teie südamelihas töötab korralikult. Ujumistreening aitab vältida ka kopsude seisakut. See on tingitud sellest, et see organ töötab treeningu ajal täies mahus. Täiskasvanute ujumistreening sisaldab õppetunde, kus treener õpetab, kuidas õigesti hingata ja seejuures vees püsida. Aktiivne treening on alati aidanud põletada kaloreid. Alustage ujumistunde ja te märkate muutusi oma kehakaalus ning parandate oma figuuri. Üleliigsete kilode kadumine on ilmne, sest ainevahetus kiireneb, kui oled vees.

Lühiajalist ujumist koos imikutega peetakse õrnaks treeninguks. See aitab tugevdada lihaseid ja parandada lapse tervist. Arstid soovitavad seda ka taastusteraapiana pärast lihas- või liigesevigastusi. Kahtlemata aitab Tallinna ujumiskool, mille meeskonnas on ainult kvalifitseeritud professionaalid, mitte ainult õppida ujuma, vaid ka saavutada soovitud tulemusi.

Kuidas ujumine koos treeneriga aitab teil kaalust alla võtta

Arusaam, et kaalulangetamise eesmärgil jooksmine on tõhusam kui ujuma õppimine, on väga levinud väärarusaam. See on spordiala, mis toob kasu kogu kehale ja aitab teil oma figuuri toonustada. Pidev treening tasub ära ja ujumine kaalulangetamiseks ei ole erand. Keha omandab ilusa reljeefi, figuur pinguldub ja kaal väheneb kiiresti. Professionaalne ujumistreener aitab teil oma keha korralikult tööle panna. Tema abiga saavutate hõlpsasti kaalulanguse.

Siiski ei saa ujumist kaalulangetamise eesmärgil pidada võlupilliks. Pärast treeningut tunneb inimene nälga ja kui ei kasutata spetsiaalset dieeti, on võimalik, et basseinis kaotatud kalorid võetakse kiiresti tagasi. Selleks, et kaotada keskmiselt 1,5 kg kuus, piisab sellest, kui käite täiskasvanute ujumistreeningutel ja järgite korralikku dieeti. Piisab 60 minutilisest aktiivsest treeningust ja juba paari kuu pärast on esimesed tulemused näha. Võrreldes jooksmise või kõndimisega on täiskasvanute ujumine tõhusam viis kehakaalu langetamiseks..

Veekeskkonna mõju lastele

Ujumine on laste jaoks väidetavalt tervise võti. See spordiala loob aluse teie lapse kõigi organite arengule ning aitab neil ka sotsialiseeruda ja saada enesekindlust. Meie ujumiskool Tallinnas pakub treeninguid ka kõige väiksematele tulevastele meistritele. Ujumistunnid ja ujumine lastele on väga kasulikud lapse keha tugevdamiseks. Väikelaste regulaarne ujumine basseinis on lapsele kasulik. Selja-, kõhu- ja kaelalihased, käed ja jalad muutuvad tugevamaks. Lisaks on imikute ja väikelaste ujumisõppes käimine hea südamelihaste tugevdamiseks ja naha toniseerimiseks. Beebiga koos vees liikumine aitab vabaneda ritsikast, hüpertoonilisusest ja aneemiast. Regulaarne beebi ujumine aitab beebil oma keha omandada ja õppida kiiresti roomama ning hiljem kõndima. Sellised beebid haigestuvad harvemini ja magavad palju paremini. Lastearstid soovitavad beebidele, kellel on söögiisu kadunud, ujumas käia.

Varajast ujumisõpetust lastele võib pidada külmaimmutuseks. Vees treenimine võib samuti aidata ennetada luu- ja lihaskonna haigusi. Lisaks on ujumisbasseinis käimine beebidele ja väikelastele püha. Sageli on need tegevused väga lõbusad ja normaliseerivad hüperaktiivsete väikelaste närvisüsteemi. Et arendada oma lapses selliseid omadusi nagu distsipliin, julgus ja sihikindlus, peaksite ta juba varakult basseini viima. Süstemaatiline treening ja ujuma õppimine on hea algus teie lapse arengule.

  • Teie tervis paraneb. Professionaalne ujumistreener paneb teid õigesse hingamisasendisse, et tagada stabiilne kopsu- ja südametegevus.
  • Suhtlemisoskus. Suhtlemisoskused arenevad kiiremini, kui lapsi õpetatakse ujuma samas vanuses rühmades.
  • Uued teadmised. Teie laps õpib basseinis palju spordi ja tervislike eluviiside kohta. Pädev treener õpetab veekäitumisreegleid, nii et laste basseinis käimine ei ole mitte ainult hariv, vaid ka turvaline.
  • Stressitaluvus. Ujumine toodab suures koguses endorfiine, mis aitavad teil stressiga toime tulla.
  • Korralik areng. Neil lastel, kes käivad varakult beebibasseinis, on harmooniline sportlik kehaehitus ja neil ei ole probleeme ülekaalulisusega.

Kui soovite oma lapsele parimat, registreeruge ujumisõppesse Tallinnas ja te investeerite tema tervisesse, edule ja igakülgsele arengule. Eriti kuna anname esimese proovitunni täiskasvanutele ja lastele tasuta. Tagame unustamatu elamuse ja meeldivad emotsioonid.

Kontaktid

Spordiklubi BARS

Reg nr: 80596461

Juriidiline aadress: Jõe tn 7-106 Tallinn Harjumaa 10151

E-post: info@barsswim.ee

Telefon: +372 6104238 (Helistage E-R 10:00-18:00)

Ujulad
  • MOOW - Ehitajate tee 114b
  • Kalev Spa - Aia 18
  • Rocca al Mare Kool - Vabaõhumuuseumi tee 8 ( Rühmad )
  • Pelgulinna Gümnaasium - Mulla 7 ( Rühmad )
  • Nova Lastekeskus - Hunditubaka tee 12
  • Viimsi Spa - Randvere tee 11 ( Rühmad )
  • Pirita Top Spa - Purje 9
  • Sõle Spordikeskus - Sõle 40a
  • Adeli Ujula - Endla 4 ( Rühmad )
  • Tallinna Inglise Kolledž - Estonia pst 10
  • Elamus Spa - Akadeemia tee 30 ( Rühmad )
  • Idakeskus Sport - Punane 16

Новое в блоге

Акция “Пригласи друга”

Все записи