hero

Ujumine poistele ja tüdrukutele Tallinnas

Liitu olemasolevate ja tekkivate ujumisrühmadega aastaks 2024 Tallinna ujulates

kasutajad

245

ujujad

stoppkell

7

treenerid

lained

12

treenerid

Kuidas me treenime?
Meie klubis on 3 lihtsat sammu:
  • Proovitreening.Avastame sinu oskuste taseme. Määratleme ülesanded sinu oskuste põhjal. Esialgu hindad teadmiste esitamise kättesaadavust meie poolt.
  • Määratleme rühma. Nüüd on meil kaks taset rühmad: 1. rühm (Algajad, Nullist või Väga nõrgad ujumisoskused). 2. rühm (Kellel on juba vähemalt ujumise baasoskused). Aitame kaasa kiirele kohanemisele tundidega rühmas individuaalse lähenemisviisi kaudu.
  • Tulemus. Seatud eesmärkide saavutamine regulaarse treeningutel käimise tingimusel.
Kuidas saavutatakse tulemus?
  • Loome turvalise keskkonna, mis motiveerib eesmärke saavutama;
  • Pakume täielikult ettevalmistatud baasi koos vajaliku inventari ja seadmetega;
  • Toetame pidevalt väljaspool tunde õppi-treeningprotsessi järjepidevuse jaoks: eneseanalüüsi päeviku pidamine, toitumisnõuanded, koduülesanded, videod ujumistehnikast ja -taktikast, üldine vestlus suhtlusvõrgustikus;
  • Tähistame sinu edusid, isegi kui need tunduvad tühised, kui isegi väike samm edasi on suur saavutus meie ühiste eesmärkide poole liikumisel;
  • Korraldame tõhusa õppe- ja treeninguprotsessi;
Klubist. Mis on programm ja treeningkava, millised on iseärasused?
Kõik inimesed on erinevad, seega võivad treeneriga suhtlemise viisid, treeninguvõimalused olla erinevad. Meie treenerid on professionaalid, suure nii isikliku kui ka treeneri spordikogemusega. Arvesse võetakse õpilase kõiki iseärasusi ja soove, tema kaasatusastet ja füüsilisi võimeid.
Arvame, et:
  • Iga inimene on võimeline õppima, olenemata vanusest.
  • Igaüks suudab oma eesmärke saavutada.
  • Igal õpilasel on positiivne arengudünaamika ainult omas tempos.

Ujumine üle 10-aastastele lastele

Üks põnevamaid spordialasid on ujumine ning nii tüdrukutele ja poistele kui ka täiskasvanutele meeldib basseinis aega veeta. Selle treeningu eesmärk on õppida veeoskusi ja põhitehnikaid. Kogenud treener aitab tulemusi saavutada. Ujumisklubi BARS pakub parimaid tingimusi ujumistundide läbiviimiseks igas vanuses. Meie basseinides õpetavad treenerid lastele ja noortele uusi ja täiustatud tehnikaid.

Millal tasub registreeruda basseinis

Eksperdid usuvad, et ujuma õppimine on kõige lihtsam varases lapsepõlves, st pärast 4-aastaseks saamist. Selles vanuses kohanevad lapsed kiiremini veega, omandavad kergemini teoreetilised ja praktilised teadmised ning omandavad kiiresti õiged oskused. Aga kui te ei ole lapsena ujuma õppinud, võite ujuma õppida hiljem. Meie klubis on olemas ujumisosakond teismelistele, kus treenerid õpetavad üle 10-aastaseid lapsi spetsiaalselt välja töötatud programmi järgi. Ujuma saab õppida igas vanuses. Peamine on soov ja kogenud treeneri leidmine. Kõige parem on, kui tunnid toimuvad ujulas. Treeninguid saab nautida aastaringselt. Lisaks vastavad kõik meie basseinid sanitaarnormidele, nii et sellised harjutused on ohutud. Ujumisõppesse saab registreeruda igas vanuses, 11 aastat ja rohkem on kategooria, kus sellised tunnid on kõige kasulikumad. Et veenduda, et treeningud on tõhusad ja ohutud, pakub klubi täiesti tasuta proovitunde.

Kui hea on ujumine teismelise jaoks

Paljud vanemad püüavad hoida oma lapsi hõivatud tegevustega, et nende mõtted vidinatest eemale viia ja nende tervist parandada. Ujumine sobib ideaalselt 11-aastastele ja vanematele lastele. Selles vanuses toimuvad kehas muutused ja nendega toimetulekuks on vaja mõõdukat liikumist. Ujumisbassein on ideaalne koht lõõgastumiseks ja taastumiseks.

Aktiivne ujumine lastele, teismelistele on järgmised eelised:

  • - tugevdab kõiki lihasrühmi, sealhulgas südamelihast;
  • - normaliseerib hingamissüsteemi ja arendab rindkere;
  • - keha muutub vastupidavamaks ja immuunsüsteemi kaitsevõime tugevneb;
  • - te saate oma kehahoiakut parandada, tehes ujumise ajal spetsiaalseid harjutusi;
  • - erinevad tehnikad mõjutavad keha paindlikkust ja ujumine on eriti kasulik 13-aastasele, kellel on luu- ja lihaskonna probleeme;
  • - arendab liikumise ja liikuvuse koordineerimist;
  • - kaloreid põletatakse aktiivselt ja teie ainevahetus normaliseerub;
  • - teismelise emotsionaalne seisund taastub kiiremini.

Lapsed tunnevad end pärast tundi täis energiat ja elujõudu. Paraneb söögiisu ja uni. Ujumine on soovitatav poistele ja tüdrukutele, kui nad taastuvad rasketest pingutustest või traumadest. Vesi treenib kõiki lihasgruppe ja tugevdab aktiivselt luustikku, mistõttu ujumine on sageli osa taastusravi paketist.

Kas ujumisel on mingeid puudusi

Ujumise kasulikkuse üle on raske vaielda, sest ujumine ei ole mitte ainult lõbus tegevus teismelistele, vaid ka oluline tervisetegevus. Eksperdid ütlevad siiski, et see võib olla kahjulik. Seega peaksite enne, kui registreerite oma lapse treeningutele, lugema riskide kohta. Paljudes basseinides kasutatakse madala kvaliteediga vett, kus peamiseks puhastusvahendiks on tavaline kloor. Väikestes annustes on see aine võimeline keskkonda detoksifitseerima, kuid piirnormi ületamine kahjustab hingamisorganeid ja silmade limaskesta. Meie klubide basseinides on sellest ainest juba ammu loobutud ja kasutatakse ainult täiustatud puhastussüsteeme, mis on organismile täiesti ohutud.

Ka basseinides on suur seeninfektsiooni oht, kuid meie klubis on teismeliste ujumine Tallinnas täiesti ohutu. Rajatiste administratsioonid järgivad rangelt sanitaar- ja epidemioloogilisi standardeid. Teine oht seisneb tundide ebateadlikus läbiviimises. Lapsed võivad kiiresti alustada ja oma keha kiiresti üle koormata. Selle vältimiseks jälgib 11-aastaste laste ujumist kogenud treener. Igale rühmale koostatakse programm vastavalt nende oskuste tasemele ning ujumisõpetaja jälgib rangelt laste reegleid ja füüsilist sooritust. Samuti tuleb silmas pidada meditsiinilisi vastunäidustusi. Lastel vanuses 12 aastat ja üle selle ei tohiks lubada ujuda, kui neil on nakkushaigused, nahapatoloogiad, tuberkuloos, põletikulised protsessid - samuti tuleb olla ettevaatlik, kui teie lapsel on allergiad. Enne vastuvõttu tuleb alati teha arstlik läbivaatus.

Mis toimub basseinis

Vanemad keskenduvad sageli oskustele, kui nad valivad 14-aastaste laste jaoks ujumise kui peamise spordiala. Siiski võivad osaleda ka lapsed, kes ei oska vee peal püsida, ja need, kes on juba aktiivselt harrastus- või profispordiga tegelenud. Ujumine poisile või tüdrukule - tunni valik on kliendi enda otsustada. Harrastustunde saab võtta ja need on mõeldud neile, kes on algajate oskustega. Sobivad kõikidele vanuserühmadele. Spordiline ujumine sobib noorukitele alates 15. eluaastast. Tunnid järgivad spetsiaalset programmi. Selle käigus saab parandada oma tehnikat, õppida uut ja teha treeninguid enne võistlust. Toimuvad ka individuaaltreeningud, need on mõeldud spetsiaalselt kliendile sõltuvalt tema füüsilisest seisundist. Treener kohandab koormust, jälgib sooritust. Tulemused on sel juhul väga kõrged.

16-aastase lapse aktiivne ujumine meie basseinides algab alati proovitunniga. Teismelisel ja tema vanematel on võimalus hinnata tunni kasulikkust ja alles siis registreeruvad nad kursusele. Pärast esimest tundi määratakse rühm oskuse ja treeningtüübi järgi. Kasu, lõbu ja kasu tervisele on tagatud, kui valite ujumise, tüdrukud ja poisid lähevad ujumisbasseinidesse oma äranägemise järgi. Õppimist, liikumist ja lõõgastumist on lihtne ühendada.

Kontaktid

Spordiklubi BARS

Reg nr: 80596461

Juriidiline aadress: Jõe tn 7-106 Tallinn Harjumaa 10151

E-post: info@barsswim.ee

Telefon: +372 6104238 (Helistage E-R 10:00-18:00)

Ujulad
  • MOOW - Ehitajate tee 114b
  • Kalev Spa - Aia 18 ( Rühmad )
  • Rocca al Mare Kool - Vabaõhumuuseumi tee 8 ( Rühmad )
  • Pelgulinna Gümnaasium - Mulla 7 ( Rühmad )
  • Nova Lastekeskus - Hunditubaka tee 12
  • Viimsi Spa - Randvere tee 11 ( Rühmad )
  • Pirita Top Spa - Purje 9
  • Sõle Spordikeskus - Sõle 40a
  • Adeli Ujula - Endla 4 ( Rühmad )
  • Tallinna Inglise Kolledž - Estonia pst 10
  • Elamus Spa - Akadeemia tee 30 ( Rühmad )
  • Idakeskus Sport - Punane 16