hero

Ujumisõpetus täiskasvanutele Tallinnas

Liitu olemasolevate ja tekkivate ujumisrühmadega aastaks 2024 Tallinna ujulates

kasutajad

195

ujujad

stoppkell

7

treenerid

lained

12

treenerid

Kuidas me treenime?
Meie klubis on 3 lihtsat sammu:
  • Proovitreening.Avastame sinu oskuste taseme. Määratleme ülesanded sinu oskuste põhjal. Esialgu hindad teadmiste esitamise kättesaadavust meie poolt.
  • Määratleme rühma. Nüüd on meil kaks taset rühmad: 1. rühm (Algajad, Nullist või Väga nõrgad ujumisoskused). 2. rühm (Kellel on juba vähemalt ujumise baasoskused). Aitame kaasa kiirele kohanemisele tundidega rühmas individuaalse lähenemisviisi kaudu.
  • Tulemus. Seatud eesmärkide saavutamine regulaarse treeningutel käimise tingimusel.
Kuidas saavutatakse tulemus?
  • Loome turvalise keskkonna, mis motiveerib eesmärke saavutama;
  • Pakume täielikult ettevalmistatud baasi koos vajaliku inventari ja seadmetega;
  • Toetame pidevalt väljaspool tunde õppi-treeningprotsessi järjepidevuse jaoks: eneseanalüüsi päeviku pidamine, toitumisnõuanded, koduülesanded, videod ujumistehnikast ja -taktikast, üldine vestlus suhtlusvõrgustikus;
  • Tähistame sinu edusid, isegi kui need tunduvad tühised, kui isegi väike samm edasi on suur saavutus meie ühiste eesmärkide poole liikumisel;
  • Korraldame tõhusa õppe- ja treeninguprotsessi;
Klubist. Mis on programm ja treeningkava, millised on iseärasused?
Kõik inimesed on erinevad, seega võivad treeneriga suhtlemise viisid, treeninguvõimalused olla erinevad. Meie treenerid on professionaalid, suure nii isikliku kui ka treeneri spordikogemusega. Arvesse võetakse õpilase kõiki iseärasusi ja soove, tema kaasatusastet ja füüsilisi võimeid.
Arvame, et:
  • Iga inimene on võimeline õppima, olenemata vanusest.
  • Igaüks suudab oma eesmärke saavutada.
  • Igal õpilasel on positiivne arengudünaamika ainult omas tempos.

Tervendava ujumise kursused täiskasvanutele

Ujulas võib saada hea füüsilise vormi. Suuremate linnade elanikele on täiskasvanute ujumistunnid eriti kasulikud. Inimestel, kes puutuvad pidevalt kokku stressirohkete olukordade ja ajapuudusega, soovitatakse ujulat külastada vähemalt kolm-neli korda nädalas. Regulaarsed ujumistreeningud täiskasvanutele on suurepärased erinevate haiguste ennetamiseks ning muudavad keha pringiks ja atraktiivseks. Selline koormus sobib igas vanuses inimestele. Ujumine on väga kasulik ja sellel pole vastunäidustusi. Arstid soovitavad basseinis ujumist täiskasvanutele taastumismeetmena pärast infarkti, insulti ning luu- ja lihaskonnaga seotud haigusi. Selline koormus sobib igasuguse füüsilise ettevalmistusega inimestele.

Tugevdage organismi tervendava ujumisega

On väga hea, kui ema viis teid lapsepõlves ujulasse, aga täiskasvanunagi ei tasu end sellest rõõmust ilma jätta. On ju ujumistundidest täiskasvanutele tohutu kasu. Treening aitab leevendada stressi ja lõõgastuda tööpäeva lõpus. Lisaks emotsionaalse laengu saamisele olete valmis mägesid liigutama. Regulaarsed ujumistreeningud täiskasvanutele parandavad kopsude tööd ja tugevdavad hästi südamelihast. Tundide ajal basseinis karastub organism ja normaliseerub närvisüsteem. Kui ostate täiskasvanute ujumiskursuste abonemendi, vabanete garanteeritult liigeseprobleemidest ja seljavaludest, sest horisontaalasendis vees olles saab selgroog koormuses puhata. Tänu endorfiinide vabanemisele unustate, mis on stress ning kogete treeningu ajal positiivseid emotsioone ja naudingut. Tervise hoidmiseks on vaja vähemalt kolm korda nädalas osaleda täiskasvanute ujumisõppes. 1 tund kestev treening aitab parandada füüsilisi näitajaid ja saada meeldivaid emotsioone.

Ujumistundide eelised täiskasvanutele

Meie kool komplekteerib ujumistundide rühmi täiskasvanutele ja lastele. Ujula külastamine on soovitatav nii mudilastele kui ka pensioniealistele. Tervendav ujumine täiskasvanutele koos instruktoriga mõjub soodsalt kogu organismile tervikuna. Treeningute ajal tugevnevad lihased ja liigesed teevad rõõmu painduvuse tõttu. Üldine toonus tõuseb ja te muutute vastupidavamaks. Kõik teavad, et vees põletatakse kaloreid kaks korda kiiremini, seega on intensiivne ujumine kasulik kaalu langetamiseks.

Tervendav ujumine vanemas eas

On levinud eksiarvamus, et eakad ei pea ujulas käima. See on vale. Paljud auväärses eas ujujad teevad sellel alal noortele silmad ette. Eakatele on ujumisel täiskasvanutele palju eeliseid. Vees treeningud on väga kasulikud ja avaldavad positiivset mõju neile ajuosadele, mis vastutavad mälu eest. Seejuures hakkavad vananemisprotsessid aeglustuma. Ujumine suurendab verevoolu, parandab vereringet ja on väga kasulik veenilaiendite korral. Ujula külastamine hoiab liigesed liikuvad ja te vabanete seljavaludest, sest vees selg lõdvestub. Treeningud aitavad vähendada lihaste lõtvumist ja parandada kõigi elundite talitlust. Kui inimene on vees, hakkab tema süda tööle väiksema koormusega, see aitab alandada vererõhku. Enne abonemendi ostmist peab eakas inimene konsulteerima arstiga, kes määrab treeningute arvu. Treeningute sagedus on tavaliselt 1-2 korda nädalas kestusega kuni tund.

Meie kogenud treenerite juures pööratakse teile alati tähelepanu, sest meil on igale ujujale individuaalne lähenemisviis. Pensionäridele ei ole ujumine mitte ainult tervise hoidmise viis, vaid võimalus suhelda ja üksildusest vabaneda. Ujula on suurepärane alternatiiv inimestele, kes pole harjunud passiivselt aega veetma. Soovime juhtida teie tähelepanu sellele, et ujumine on inimesele vajalik kogu elu jooksul. Mudilastele on see suurepärane võimalus immuunsuse tugevdamiseks ja õigeks arenguks ning vanemas eas aitab säilitada mälu selgust, optimismi ja elujanu.

Individuaalsed ujumistunnid treeneriga

Basseini külastamine, täiskasvanute ujumistreeningud on intensiivsemad kutselise treeneri range järelevalve all. Tunde korraldavad parimad psühholoogilise ja pedagoogilise haridusega spetsialistid. Pädev täiskasvanute ujumistreener õpetab õigesti hingama, täiustab teie oskusi ja tugevdab tervist. Et basseinis viibimisest saada ainult positiivseid emotsioone, tuleb vähemalt osata vee peal püsida. Peate otsustama, kuidas seda kõige paremini saavutada: osaleda rühmades või valida individuaalsed ujumistunnid täiskasvanutele kogenud treeneri käe all. Treenimisprotsess basseinis jaguneb suuliseks, näitlikuks ja praktiliseks osaks. Täiskasvanute ujumise algõpe algab ettevalmistavate harjutustega, mille treener valib igale õpilasele individuaalselt. Juba pärast esimest treeningut suudate vabalt vee peal püsida. Hiljem õpite ujuma ja sukelduma, samal ajal õigesti hingates.

Tänu basseinitundidele ei õpi te mitte ainult ujuma, vaid parandate ka oma füüsilisi näitajaid:

  • - seljalihased muutuvad tugevamaks;
  • - korrigeerite õiget rühti;
  • - kõik organismi koed saavad varustatud hapnikuga;
  • - kopsumaht suureneb;
  • - kehale tekib ilus lihasreljeef;
  • - verevool stabiliseerub;
  • - kaal normaliseerub;

Meie treenerid on oma ala parimad meistrid. Nende range juhendamise all saate hõlpsasti omandada erinevaid oskusi. Soovitame teil osaleda tasuta proovitunnis, et ise veenduda. Pakume Euroopa tasemel treeninguteenust nüüdisaegsetes, uuenduslike veepuhastussüsteemidega basseinides. Garanteerime, et täiskasvanute ujumistunnid, mille hind teid meeldivalt üllatab, toovad palju positiivseid emotsioone.

Kontaktid

Spordiklubi BARS

Reg nr: 80596461

Juriidiline aadress: Jõe tn 7-106 Tallinn Harjumaa 10151

E-post: info@barsswim.ee

Telefon: +372 6104238 (Helistage E-R 10:00-18:00)

Ujulad
  • MOOW - Ehitajate tee 114b
  • Kalev Spa - Aia 18 ( Rühmad )
  • Rocca al Mare Kool - Vabaõhumuuseumi tee 8
  • Pelgulinna Gümnaasium - Mulla 7
  • Nova Lastekeskus - Hunditubaka tee 12
  • Viimsi Spa - Randvere tee 11 ( Rühmad )
  • Pirita Top Spa - Purje 9
  • Sõle Spordikeskus - Sõle 40a
  • Adeli Ujula - Endla 4 ( Rühmad )
  • Tallinna Inglise Kolledž - Estonia pst 10
  • Elamus Spa - Akadeemia tee 30 ( Rühmad )
  • Idakeskus Sport - Punane 16